jrdressyr.blogg.se

2013-03-01
21:15:20

Veckan som gått

I måndags: Red jag Nick som vanligt i specialen. Gick inget vidare men jag hittar den där härliga traven i slutet av passen där han bär sig själv och får schwung i steget. Riktig härlig känsla. Utöver ridningen tränade jag och käkade nyttigt. Efter ridningen drog vi till pappas jobb och blev rundvisade på friendsarena!

Tisdags: tränade innan ridningen där jag valde sist fick JumJum. Dock ville en tjej i min ridgrupp byta häst så jag fick Aida. Vingligt kan jag sammanfatta ridpasset men fin och härlig känsla när hon släpper till och springer själv utan man måste sitta och driva hela tiden.

Onsdag: hård träning i gymmet -härligt.

Torsdag: klev upp tidigt och åkte ut till stallet där jag red hoppkurs på Gitano. HoppAde dogleg, kombination och serier som vi i slutade la ihop till en bana som jag hoppade 1,10 på. Trodde aldrig jag skulle hoppa 1.10 bana... Ruskigt kul var det i allafall.

Idag: var jag bjuden på turridning så idag satt jag till islandshäst i 2 timmar- helt OK. Åkte hem och försökte träna men orkade inte efter 4 dagars träning med två pass per dag. Satt på spinning cykeln i 15 min i allafall.

Imorgon: har jag ingen aning om vad jag ska hitta på funderar på att åka och hälsa på pappa på friendsarena.

Söndag: ska jag tydligen tävla min sista Stockholms cup, kanske min sista någonsin... Nick är hästen som jag ska få runt banan i allafall.


Kommentar:
#1: Frida

Vi saknar er kontinuerliga uppdatering! ;(

2013-03-02 @ 23:13:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: