jrdressyr.blogg.se

2013-04-19
13:49:22

Veckans funderare

Jag har under veckan funderat på att börjar rida på ännu en ridskola.

Dock vet jag inte vad jag ska göra.
Jag vill inte sluta i någon av mina nuvarande grupper för att rida en gång på en annan ridskola också.
För en sak är jag helt säker på och det är att jag absolut inte vill sluta rida på BRS på långa vägar och det ska jag inte.

Sen är ju frågan vilken ridskola?

Mina funderingar är att börja rida på Farsta, just för att jag inte vill sluta rida Svarten haha, samt att dem har väldigt fina och välutbildade hästar i övrigt. Alla deras hästar är väldigt tekniska vilket gör det väldigt lärorikt.

Allt är än så länge bara funderingar men man vet inte vad som händer i framtiden.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: