jrdressyr.blogg.se

2013-04-17
07:34:12

Brolöten helg

Fredag12/4

Var i skolan som vanligt på dagen vilket var segt. Runt 18 tiden kom Johanna och hämtade upp mig för att åka vidare mot Brolöten. Efter 2 timmars bilsittande var vi framme. Käkade middag och gick sedan och la oss typ.

Lördag 13/4

Uppe vid halv 7 och var ute i stallet och fodrade samt mockade halvblodsstallet samt uteboxarna tillsammans med Johanna. Vid halv 9 gick jag iväg till ridhuset där jag skulle sitta funktionär hela dagen. Satt vid in och utsläpp fram till 17.40 ungefär och då var det bara att springa upp till stallet och kvällsmocka 2 boxar för att sedan gå in och käka.
Mådde riktigt dåligt hela kvällen och var riktigt trött så somnade väldigt snabbt.

Söndag 14/4

Även denna dag upp vid halv 7 och ute och fodrade hästarna samt mockade hela hb- stallet samt uteboxarna med Johanna. Vid 9 var det dags att få till ridhuset och sitta in och utsläpp igen dock bara fram till 12 denna gång. Vid 12 hämtade mamma upp oss för att åka hem, vilken lycka var så himla trött.
Väl hemma gick jag och handlade samt lagade middag med min lillebror.
Somnade typ prick 9, så trött!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: