jrdressyr.blogg.se

2013-03-23
13:17:33

Så himla skönt med helg

Även fast det är helg stod klockan på ringning för att jag ska hinna med allt som skulle göras idag.

Imorse slängde jag i mig lite frukost- havregrynsgröt med banan, jordgubbar, kanel och jordnötssmör = himmelskt.
Tog mig sedan till gymmet när det precis öppnat och sprang på löpbandet i 10 min som uppvärmning och sedan crosstrainer i 45 min innan det var dags att skynda sig hem och duscha samt få i sig lite lunch. Nu sitter jag på bussen ut till stallet där det vid två är dags för brusmöte och förhoppningsvis lite fotografering på hästarna om de är ute.

Efter mötet ska jag försöka skynda mig hem så gott det går. Hemma ska det bakas och firas morbror.

Bästa laget på gymkhanan med skolan!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: