jrdressyr.blogg.se

2013-03-11
17:01:23

Prioritera

Jag måste verkligen börja prioritera för vad jag vill göra fram till sommaren eftersom jag vill göra så himla mycket så som att rida, träna, vara med kompisar, gå någorlunda ok betyg i skolan.

Men jag har inte all tid i världen att lägga allt fokus på vartenda grej som jag vill göra och engagera mig i det.
Jag har mitt mål i ridningen och det samma gäller träningen men på något sätt måste jag välja vad jag vill lägga fokus på fram till sommaren.

För mig är ridningen väldigt viktig och jag skulle aldrig missa en ridning förutom i nödfall, men de sista veckorna har det blivit lite mycket och jag har tappat gnistan. Jag vill lägga fokus på att träna och komma i någorlunda bra form till slutet av sommaren då jag enligt planer ska utomlands.

Som några vet så hade jag och min familj planerat att köpa häst i slutet av denna sommar men just nu har jag andra saker jag vill göra innan så som att resa och liknande, låter hel knäppt men jag har beslutat att skjuta upp det ännu ett år tills dess att jag går ut skolan.


Ännu ett meningslöst inlägg - behöver bara få ut en massa tankar.

Mina prioriteringar blir nog träningen i vilket fall för det kommer i slutändan gynna mig i ridningen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: