jrdressyr.blogg.se

2013-01-19
12:03:00

You gotta get up and try try try
Igår blev det verkligen en pluggdag som tröttade ut mig totalt! Aldrig pluggat så mycket som igår... 
 
Vaknade precis och är riktigt trött, precis ätit frukost och nu sitter jag här och lyssnar på spotify! Älskar det! Framförallt lyssnar jag på toplistan men då brukar jag alltid få hoppa över så mycket låtar som man tröttnat ut sig på. Hoppas det kommer massa nytt snart! Insett hur underbart det är att lyssna på hög musik på spotify i hörlurarna och bara ''plugga''. Älskar det! Älskar musik så högt att man inte hör något annat. Tyvärr får man mycket klagomål på det...
 
Idag har jag insläpp! Skönt att andas in lite hästluft! Var ju allt två dagar sedan. Känns ganska konstigt men jag tror jag aldrig varit så icke stressad som nu. Inga planer, efter skolan ofta bara åka hem och lyssna på musik. Hinna göra massa annat nödvändigt men framförallt få ta det lugnt är något jag behöver. Skolan ska väl prioriteras men det är en annan sak. Kämpa på!
 
Får se om det blir en sväng till stallet innan insläpp, skulle vara väldigt mysigt att ta en promenad i detta väder. Njuta av kylan och kristallerna i luften. Nu är jag inne i min musik ett tag och stänger av allt annat- det bästa som finns! 
 
Cute-life-music-off-photography-favim.com-250398_large
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: