jrdressyr.blogg.se

2013-01-24
12:41:28

Update
Har varit både igår och idag! Blev ingen bloggning igår pga att jag inte mådde så bra. Har tagit det väldigt lugnt och så. Det är verkligen så trist att vara sjuk, har varit sjuk sedan i söndags nu. Eller det visade väl sig i söndags med lite ont i halsen. Gick till skolan på måndagen utan halsont och sedan var jag bara yr med huvudverk och feber när jag kom hem efter skolan. Tisdag-idag har jag feber och ont i huvudet. Missade praktiken idag så Becka är där själv :-(
 
Har fått uppdatering om La Venza nu också! Allting går jättebra med henne, hon är så lätt att ha att göra med så det är väldigt positivt. Vi har ju en plan för La Venza där borta och allting har gått väldigt bra. Vi har nu också börjat lägga till krafft muskel brevid muslin vi har. När jag tar hem henne sen kommer vi fortsätta med muskeln som proteintillskott och sedan byta ut muslin långsamt till kraft plus protein. Som det ser ut nu har det i alla fall gått väldigt bra. Anledningen till varför vi inte bytt foderstat innan är just för att vi fått en uträknad foderstat medans hon varit borta och den passar alltså på vårt hö i stallet och inte där hon är nu så vi väljer att fortsätta med den hon haft innan istället för att experimentera för mycket. Ska åka dit någon dag i helgen tänkte jag!
 
Här en bild på La Venza efter ett ridpass på banan!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: