jrdressyr.blogg.se

2013-01-20
21:10:59

Ska knapra alvedon
Varför använder man uttrycket "knapra alvedon", känner mig som en hamster eller något då.... Aja hur som helst har jag väldigt ont i huvudet. Kan väl inte påstå att det blev bättre när jag råkade spruta lite för mycket parfym i rummet och dessutom en parfym jag inte gillar och som jag bara får ont i huvudet utav... Typiskt mig!
 
Tror jag har feber, det är inte ofta jag är så sjuk att jag stannar hemma. Har så ont i halsen och har inte någon ork till något känns det som. Tror inte det var så bra för mig att vara ute i kylan idag. Nä nu ska jag kolla resor på nätet, vill åka iväg någonstans men vet inte vart. Idag är verkligen en dag jag har beslutsångest. Ångest hit och dit, kul för er läsare! Lovar att bli lite mer positiv....
 
Saknar min La Venza så otroligt mycket. Blir tårögd när jag ser oss tillsammans på bilder, vill bara träffa henne nu och krama om henne! Min fina ponny! 
 
Min bebis!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: