jrdressyr.blogg.se

2013-01-22
10:42:51

sjukling
Godmorgon! Det var väldigt dumt utav mig att säga igår att jag skulle till stallet i vilket fall som helst... Vaknade och jag kände verkligen febern. När jag reste mig upp kände jag mig väldigt hängig och jag hade inte alls någon ork. Fortfarande 38 graders feber men trots detta var jag envis nog att vilja åka till botkyrka. Har längtat så otroligt mycket efter idag så jag kände att ingenting kunde stoppa mig.
 
Tryckte i mig frukost och kände även då att jag inte var så pigg. När jag skulle börja byta om till ridkläderna kände jag verkligen att jag inte hade någon ork. Väldigt jobbigt. Mamma hade packat min väska med alla ridsaker men i sista sekund precis innan jag skulle gå ut bestämde jag mig för att stanna hemma. Väldigt jobbigt men jag kände att min ork tog emot. Är väldigt besviken att jag skulle bli sjuk nu, sabbade hela min dag! Får se om jag orkar att gå till skolan imorgon, annars får det bli en hemmadag imorgon också! Längtar redan till nästa tisdag :-)
 
 
Sitter och kollar på desperate housewives nu!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: