jrdressyr.blogg.se

2013-01-27
19:32:14

Powerplugg!
Jag är väldigt nöjd med denna dag, allting har gått med otrolig lätthet! Först var jag och mamma på lite äventyr, efter det när vi skulle till lyckås insåg vi att det såklart var söndagsstängt! Att vi inte tänkte på det... Aja dagen blev ju inte precis sämre för det eftersom vi bestämde oss för att åka till Sickla istället. Åkte till sickla och hem kom jag med två par nya byxor! Det är något jag verkligen är dålig på att köpa. Jag hatar att prova alla dessa jobbiga jeans. Inte det att jag inte gillar jeans men jag är väl helt enkelt lite lat och jag hinner i princip inte att ägna flera timmars letande efter perfekta jeans! Idag hade vi tur, gick in på min favoritbutik VILA och på första försöket passade de bra! Något långa kanske båda är men jag orkade inte leta mer. 
 
Åkte hem och har suttit nu i några timmar och PLUGGAT! okej ibland överdriver jag lite med mitt pluggande och säger att jag pluggar mer än vad jag gjort men nu ska jag vara ärlig och säga att jag faktiskt gjort klart 2 hela uppgifter!!!! Först en uppgift att räkna ut tre stycken hästars näringsbehov som var lite klurig och sedan även en tidslinje med hästens evolution som jag också är väldigt nöjd med. Kvar har jag "bara" en hovuppgift med hovens uppbyggnad osv. 
 
Jag är väldigt stolt över mig själv och vad jag åstadkommit idag! 
 
Stallkatten Bulle-Rulle!
 
 

Kommentar:
#1: Frida

Duktigt Johanna! :))

2013-01-27 @ 19:37:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: