jrdressyr.blogg.se

2013-01-18
08:28:33

När ska det sluta snöa?
Jag tycker snön är mysigt, hellre snö än att det är halt och blött. Den perioden hoppar jag gärna över. Det blir inte bara problem att köra bil, det blir problem att rida och framförallt problem att änns gå utanför dörren. Nä nu tycker jag detta ska hålla i sig ett tag! :-)
 
Idag är det fredag vilket betyder att jag har sovmorgon. Jag tar aldrig sovmorgon för jag är rädd för att försova mig och sedan tycker jag det känns bättre att vara helt klar istället för att stressa inför skolan och missa bussen som ibland händer.
 
Jag är inte så taggad på skolan idag, vet att det betyder plugg. Vi har väl lite roligare lektioner idag i alla fall. Skönt att alla känner samma sak med min skola ändå, lärarna har ingen koll och alla hatar det lika mycket. Jag gillar min skola för jag trivs där otroligt bra men lärarna är väldigt virriga på skolan. Därimot är ridämnena väldigt bra och inte alls virrigt. Där känner jag koll och där är det inga filmer om hitta Nemo vi kollar på.....
 
Idag måste jag dessutom ta en sväng till rektorn och prata om hur vi gör med alla mina uppgifter jag måste lämna in.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: