jrdressyr.blogg.se

2013-01-27
21:33:37

Jag hade fel!
Trodde jag skulle få njuta framför tv:n efter allt pluggande, nejdå där hade jag allt FEL! Fick precis ett mejl om att jag har en ganska stor hovinlämningsuppgift som måste in nu ikväll. I skrivande stund satt jag och jobbade med en kompletteringsuppgift jag självmant vill lämna in utan att jag fått denna uppgift tilldelad. Vad gör man inte för sina betyg i hästämnena? Pratade precis med Becka som hade lika fullt upp som mig, vi skrattade mycket åt detta och såg nog lite humor i det hela. Här hade vi båda massa att göra nu och har bestämt oss för att höra av oss ikväll om en timme! Ja det återstår och se om vi både är levande! ;-) 
 
/Johanna

Kommentar:
#1: Emma

Svar Till becka:
Jaa det är heeelt sjukt, du ska Se hennes ökningar! Som att sitta på moln :')

2013-01-27 @ 23:22:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: