jrdressyr.blogg.se

2013-01-20
00:25:12

I don’t know where I went wrong
Har precis kommit hem, har varit på middag hos min Farmor med familjen och mina kusiner. God middag.
 
Dagen har väl varit väldigt lugn, sov ju bort halva dagen och sedan "pluggat" lite granna. Gjorde mycket igår som behövdes göras. Imorgon måste jag fixa klart labbrapporten för annars får jag F på måndag. Jag är så lyckad!
 
Känner mig inte så glad idag, vet bara inte varför. Mitt humör är inte det bästa och jag känner mig väldigt deppig. Lättsårad och ja jag vet inte vad. Såg precis en film som påminde mig om allt jag har känt senaste tiden. Hoppas dagen imorgon blir bättre... Ska iväg på fm och sedan på em vill jag hitta på något, se om man kanske ska en sväng till stallet kanske. 
 
Ångesten behöver inte nämnas mer nu känner jag. Massa tankar i mitt huvud.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: