jrdressyr.blogg.se

2013-01-31
21:30:05

hektiskt?
Jag och Johanna började dagen med en tur ut till Jursta där vi har praktik. Morgonen passet var väldigt segt då båda inte var på något topp humör. Vi började som vanligt med att fodra hästarna samt släppa ut för att sedan fortsätta med att mocka. därefter gjorde vi i ordning en privathäst för tömkörning samt Bert som även han skulle tömköras. Därefter var det Treasures tur för longering, Treasure som bara har gått på lina få antal gånger i sitt liv och är endast 3/4 år, alltså är det väldigt sent hon blir inriden var jätte duktig och travade i båda varv. Därefter lunch  fodrade vi hästarna och oss själva för att sedan efter lunchen fixa i ordning de två "gamla" unghingstarna Rolex och Räkan för tömkörning för att sedan fixa i ordning Prada för ridning. Vi avslutade praktik dagen med att ta in alla hästarna och fodra kraft. 
 
Hemma har jag pratat med Johanna 3 gånger (!) och försökt göra klart mina svenska inlämningar som ska vara inne imorgon vilka jag ska vara klara med imorgon... Alltid bäst att börja sista dagen :)
 
// Rebecka
 
2åringen Uzelia på bild

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: