jrdressyr.blogg.se

2013-01-13
21:40:27

Hej här är jag!
Hejsan! Dethär bli alltså mitt första riktiga inlägg här i bloggen, kul! Vissa av er har säkert läst mina tidigare bloggar om La Venza. Jag heter Johanna, går i 2:an i gymnasiet i hästinriktning. La Venza är min foderponny som jag nu haft i 2,5 år. Hon är en envis ponny som har sitt humör- precis som jag! Vi är väldigt lika varandra vilket ni säkert kommer märka!
 
I det korta hela började allt med La Venza som att ha en sommarponny men de flesta vet nog hur lätt det är att bli fäst vid en häst. Här står vi nu, efter mycket arbete, tårar och glädje kan jag vara en stolt fodervärd till La Venza! Ifrån hobbyryttare och skogsmulle till ett ekipage som vill utvecklas och träna för att bli bättre. Tack vare underbara tränare och vänner som hjälpt mig i regn och solsken!
 
Vi satsar inte på att komma till eliten, vi satsar på att bli ett ännu bättre team och framförallt ha roligt och lära oss så mycket som möjligt. En ponny med härlig utstrålning som man lätt känner igen! Hoppas ni fortsätter läsa min blogg på detta nya spår med min vän Rebecka- som även hon har erfarenheter av La Venza. 
 
Det blir väldigt mycket ridning för min del här på bloggen så jag kommer framförallt sträva efter att bli bättre på att utvärdera mina pass. Ni kommer få läsa mycket om min vardag med La Venza men utöver det rider jag med skolan på Botkyrka ridsällskap, Specialdressyr på Farsta Ridskola och även på fritiden på Ågesta ridskola. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: