jrdressyr.blogg.se

2013-01-21
19:14:21

Hälsningar från en sjukling
Oj vad tiden har gått fort nu efter skolan, jag kom hem vid 4 och sedan dess har jag legat i soffan med datorn och bara tagit lugnt. Spelat lite spel på mobilen och dessutom ätit lite glass som skrämde iväg min huvudvärk.
 
Mår inte alls bra, 38,2 graders feber, huvudvärk som skulle kunna spränga hela mitt hus och dessutom ont i halsen. Har så ont i huvudet att jag knappt klarar av att lyssna på musik- då är det illa! Kände redan igår morse att jag hade ont i halsen men jag ignorerade det. Blev värre sedan när jag var ute några timmar i stallkylan! 
 
Idag när jag vaknade kände jag mig lite hängig men pga att jag hade så mycket att ta tag i idag så kunde jag inte stanna hemma. Försökte ignorera min huvudvärk idag men när jag satt på bussen var det ju massa folk och det blev lite för mycket. Kände mig helt yr och mådde lite illa. Nu låter det som att jag har vinterkräksjukan men det kan jag garantera att jag INTE har :-) Mådde bara illa pga halsen och huvudvärken. 
 
Ska vila upp mig lite nu, se snabba cash och ta det lugnt! Om det är något jag inte tänker missa imorgon så är det ridningen. Finns inte en ända tanke på det! Ska få bort halsondan och ta lite tabletter så försvinner det nog. Tycker inte alls synd om mig själv.......Becka får utverdera sitt ridpass och blogga lite sen. Av mig får ni bara meningslösa inlägg hela tiden känns det som!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: