jrdressyr.blogg.se

2013-01-28
00:18:00

Godnatt bloggen!
Becka tror nog att jag har slagit i huvudet. Jag har precis avslutat dagens plugginsats- 4 inlämningar som var ogjordna och oinlämnade. Becka har aldrig hört mig plugga så mycket som idag, vi har pratat i telefon 2 timmar!!! vilket betyder att becka har fått lyssna på mig medans jag rabblat upp massa ur mitt arbete. Vi har skrattat och nästan gråtit av skratt, Becka har tappat andan och hon har varit allmänt chockad helt enkelt. 
 
Jag är så nöjd med mig själv, så nöjd att jag glömde bort min hårinpackning mitt i allt! Har haft i den sedan kl . 20 vilket nu är 4 timmar. Orkar inte väcka familjen med en dusch så jag får helt enkelt sova med det..... Får ta itu med håret imorgon och hoppas på att det inte ramlar av. Ja lent borde det allt vara och tovorna väck! Tycker nog allt jag är värd en icke pluggdag imorgon. Ja det är väl som vanligt då egentligen men men..... Har under dessa 6 timmars plugg blivit klar med :
 
fall 1- hovuppgift. Hovmekanism, rörelsemekanisk, benställningar och hästens rörelse på 5 datasidor.....
Hästens näringsbehov, uträknat på tre hästar som man skulle räkna behovet på. Bla unghingst, digivande sto.
Hästens historia med tre raser i hästens tidslinje.
Ett kompletteringsarbete om min praktikplats fodermedel, strö, leverans osv som gick på ungefär 1,5 dataskriven sida!
 
SÅ STOLT! Ja det är faktiskt Johanna Ingemarsson som skrivit detta Inlägg. Ibland kan man ;-)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: