jrdressyr.blogg.se

2013-01-25
18:34:29

Globen inköp
Nu när jag städat igenom mitt rum litegrann insåg jag att jag har lite prylar jag faktiskt inte hunnit använda ännu! Tog lite bilder i snön! Har många saker i stallet också som jag kan fota någon dag när jag är där. Bla köpte jag flera pannband, var lite rea! :-) 
Benlindor, har flera par i stallet också.
Roeckl handskar som jag använt en gång
Gråa slit och släng skydd (aldrig använda, köpta på falsterbo(!!!) 
Lackade boots- tänkta att använda till en snygg outfit!
Stubben Dynamic soft touch sporrar- använda till träning!
 
Här kommer lite mer, lite saker har jag hunnit använda!
Schockemöhlevästen som använts flitigt utav mig! Underbar!
Fin huva! 
Blått bling pannband som är med första bilden i inlägget. Swarovskipannband! Ja många undrar väl varför jag köpte så många pannaband. Anledningen är för att jag känner att det höjer upp helheten väldigt bra och jag har brist på snygga pannband. Därav jag la ut mycket pengar på det. Hade jag inte lagt pengar på pannband hade det säkert blivit bekostat på schabraken som jag inte behöver. Pannband är något jag suktat efter länge.
 
Detta är Fredagens shopping om jag minns rätt? 
Transportskydd
Västen
Damasker 
smörjfett
benlindor
KL topp
Vinterridhandskar- dock inte till mig.
Hv polo ridbyxor
KL ridbyxor
Longerlina
Nummerlappar
 
Det jag inte har på bild men som finns i stallet är ett agriatäcke, Agriaschabrak, Paddar till benlindor, grå kingsland tröja, rosa Kingsland tröja, Mountain horse gosig tröja och lite mer saker som jag inte kommer ihåg på rak arm.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: