jrdressyr.blogg.se

2013-01-24
08:29:45

!
Jag och Rebecka kom på en idé igår till bloggningen och för att få bloggen rulla på så bra som möjligt utan massa "dagens inlägg" eftersom det inte är så kul att läsa hela tiden. Självklart kommer det bli mycket stallinlägg men för min del nu när jag inte har hästen hemma blir det såklart lite svårt med idéer. 
 
Vi kommer nu ge varandra ett inlägg per dag vi ska skriva om som är obligatoriskt. Tex idag kommer Rebecka skriva om sin favorithäst på BRS ridmässigt och varför han/hon/hen är det. Jag fick i uppgift av Rebecka att skriva varför det kommer sig att det blev La Venza. 
 
Inläggen kommer idag så håll utkik! Imorgon blir det två till inlägg vi valt till varandra. Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa om eller om ni har någon fråga här på bloggen!
 
Saknaden blir bara större och större! Ska försöka få med mig Becka och kameran i helgen :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: