jrdressyr.blogg.se

2013-01-18
17:31:35

Don't wait for luck
Har ont i huvudet nu, antagligen pluggat för mycket..... Fortsätter dagen tills den tar slut med ytterligare plugg. Jag måste! Hatar det verkligen. Vill ju inte tillägna mitt liv som busschaffis precis... eller skräpplockare. Tänk att plocka upp efter alla andra, plocka godispapper och andras fimpar. Nja inte lockande för mig precis.....
 
Idag i skolan hade vi först biologi där vi skulle fortsätta med en inlämning. Går in på datorns dokument för att öppna mitt eftersom min uppgift nästan är klar. Blir jätteirriterad när jag inte hittar det. Smart som jag är har jag sparat den på datorn och eftersom vi aldrig har samma dator är det ju bara att vinka godbye till mitt arbete. Tack! Ibland undrar man ju om jag är blond innerst inne...Började om på nytt och denna gång skickade jag arbetet jag gjort till Becka på facebook så jag vet vart jag har det nu.
 
Efter biologin blev det lunch, subway! Var inte alls så hungrig. Därefter hade vi idrottsteori/mentorstid där vi först fick se en film om droger och sedan pratade vi mycket om lite olika sorters droger så som ecstasy och sånt. Blev indelade i grupper och fick en uppgift. Fixar den på nästa mentorstid för den var ganska enkel.
 
Ni hör ju att det här har blivit en väldigt tråkig dag och pluggig. Ingenting mer händer, måste plugga!
 
Bäst att plugga lite nu då! 
 
En bild som är 2 år gammal!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: