jrdressyr.blogg.se

2013-01-28
14:56:54

BRS
Skolan har rullat på som vanligt, lite snabbare än alla andra andra måndagar så det känns bra! Vi fick nämligen skippa sista lektionen och arbeta med den hemma! Jag hade planerat en liten kort tur till stallet men bestämde mig istället för att åka hem med Rebecka. Nu sitter vi här hemma hos henne medans hon har bytt om och fixat sig inför att åka till BRS och rida! Väljer att följa med dit då jag vet hur otroligt roligt vi har det på BRS! Frida ska också dit så det blir kul! 
 
Har börjat med en inlämning idag om utbildningsskalan som ska in idag! Jag är väldigt nöjd så jag fortsätter med den när jag kommer hem. Har en plugginställning idag känns det som, dock är det bara pluggtanke på hästämnena men men. Alltid något :-)
 
 /Johanna

Kommentarer:

Fin blogg :)

2013-01-28 @ 22:20:04
#2: Anonym

vad handlar er utbildningskalan-inlämining om?

2013-01-28 @ 22:54:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: