jrdressyr.blogg.se

2013-01-13
22:02:56

Bildminnen 2012!
 
 
Haningebygden LC:1 & LC:2
 
Min andra lokala tävling på La Venza i Div III.
Bästa ritten i laget och placering inviduellt samt en andra placering med laget! Detta var nog årets bästa dag!
 
 
I finalen vinner mitt lag div III Årsta Runsten! Ärevarv & fina segertäcken.
 
 
Falsterbo horseshow med min fina vän Cornelia! Ja en del shopping blev det väl...
 
Bytt box till en lugnare plats, där La Venza trivs bättre!

Första knopparna på La Venza under våra två år! Nu när manen  är tunnare, tidigare har det inte gått!

Tävlingsfix med Rebecka som hjälp! Något som betytt väldigt mycket!

Praktik och träningsvecka hos bästa Emelie Brolin! Med bästa Sofia & Rebecka! Mycket magknip av skratt men även träningsverk! En vecka som också varit otroligt lärorik och viktig för mig.
 
Direkt från brolöten vidare till LB på botkyrka och på söndagen blev det omgång 2 med Div II där vi knep hem en tredjeplacering och därmed vidare till hemmafinal!
 
Rebecka och jag började praktisera på Jursta gård!
Globen shopping!
 
Det blev minsann inte bara hästprylar 2012!
 
Ett väldigt roligt och lärorikt pass på fina Jum Jum! 
 
La Venza åkte till Ekerö under tiden vi var bortresta, Hon är kvar där ett tag till :-)
 
Programridning på fina Silver! 63%. Helt okej! 
 
Kiruna över jul!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: