jrdressyr.blogg.se

2013-01-20
19:19:44

Andats in lite hästdoft!
Har precis kommit hem ifrån stallet nu! Dagen börjades med lite golf, kände mig lite malplacerad men jag känner mig lite duktig faktiskt. Lärt mig att klubban jag slår bäst med är 9:an ;-) Känner att intresseklubben antecknad... Nej men dagen har varit bra och lugn. Börjar känna lugnet i mig själv lite faktiskt men risken blir väl istället att man blir lite för lat. 
 
Åt sushi till lunch, fick tvinga i mig för jag var verkligen inte sugen på mat. Inte så vanligt men idag känner jag mig verkligen anti mat. Usch men jag ska äta Ben och Jerry glass sen. Onyttigt men gott, tycker jag förtjänar det kanske nu när jag pluggat så "mycket".....
 
Vidare till stallet ute i kylan! Mysigt men kallt! Följde med Michaela och Angelina när de red ut! Jätteskönt att vara ute i lite härlig frisk luft. Var en lugn promenad för min del, när de travade powerwalkade jag istället för att jag kände av i höften så fort jag sprang. Blev sparkad för 8 månader sedan och så fort jag går mycket/springer så känner jag direkt av det så jag undviker gärna det så länge det känns kvar. Ibland om jag har rört mycket på mig så kan jag inte hoppa in i bilen utan att jag behöver lyfta in mitt ben och att det gör ont. Väldigt jobbigt men som tur är så känns det inte av i ridningen. Kan rida 3 hästar utan problem.
 
Nu ropar familjen att det är matdags, inte alls sugen... Har dessutom väldigt ont i huvudet nu och imorse vaknade jag med ont i halsen så vi får se om det kanske blir en hemmadag imorgon..
 
Nu ponnyakuten! :-D
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: