jrdressyr.blogg.se

2013-01-16
22:04:07

2013´s måste!
Jag är inte så mycket för löften. Har sett att många bloggare skriver nyårslöften, mål, planeringar osv.
Är det något jag alltid haft svårt med så är det framförallt att ha en plan för någonting, ett upplägg. Läxor och inlämningar tex är väl inte direkt min styrka att lämna in i tid, kanske ibland överhuvudtaget. 
 
Är det något nu jag tänkt att jag faktiskt MÅSTE förbättre mig med så är det faktiskt skolan. Hur mycket jag än hatar skolan, är trött på skolan osv så är det något jag aldrig kommer slippa tills det är över. Halva tiden kvar....
 
Ständigt får man höra att man ska lämna in ditten och datten innan ett speciellt datum. Känslan när man inser dagen innan att man har prov/inlämning....Ja det är en helt normal känsla för mig. Totaly Normal! Bara det ger väl ett varningstecken.
 
Hejdå nu gräver jag ner mig med lite plugg..... eller inte!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: