jrdressyr.blogg.se

2013-02-09
23:51:49

You Only Live Once - this is my life!
Finns så otroligt mycket att säga, så mycket att det inte änns finns ord. Varje dag som går kämpar jag vidare. Alltid saker ivägen. Det har alltid varit något. Så mycket med skolan, stallet och mina intressen. Det har alltid funnits så mycket som sabbat. När allting sabbats och man inte orkar mer hittar man genvägar till något som känns bättre. 
 
Det klart det finns saker som får en må bättre för stunden, inbillningar kanske det kallas. Ja jag vet det men jag bryr mig inte alls om det. My life och jag försöker för stunden hitta det som får mig glad. Jag låter mig själv göra det jag vill helt enkelt. Har jag ingen lust med skolan så lägger jag den åt sidan. Något som känts bra för stunden.
 
Jag vet helt klart att jag gjort fel val i livet. Börjat med vanor som inte är bra men det har i alla fall inte fått mig må sämre- huvudsaken! Allting har fått sig en vändning och det är också en stor bit på vägen. Nu när jag börjat träna och ta tag i min hälsa upptäcker man såklart hur vissa saker fått en dålig effekt på träning och kondition. Allting löser sig och allting kan få en vändning!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: