jrdressyr.blogg.se

2013-02-02
22:38:34

skitprodukt
Köpte tandblekning för hemmabruk för några månader sedan. Skulle räcka till 10-15 behandlingar. Har använt den typ 8 gånger och det har inte hänt ett skit. Dessutom har de nöjdhetsgaranti så jag ska ta fram min jävliga sida och kräva tillbaka dessa hundralappar så jag kan köpa något annat för det istället.... slöseri! 
 
Har nästan blivit värre, tydligen är det vissa saker som försämrar resultatet om man inte har upphåll med det i två veckor. Tex ska man inte äta vissa saker, inte röka osv. Om man gör det blir det inget resultat eller i värsta fall kan det bli sämre...Good feeling! Oupsie
 
Har inte orkat ta tag i det men nu jävlar :-) Ska fråga min tandkäkare om blekning eftersom hemmablekning uppenbarigen inte fungerar!
 
Vill ha ett bländande leénde - GE MIG!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: