jrdressyr.blogg.se

2013-02-01
22:32:29

shoppinguppdatering!
Det är väldigt ofta jag känner mig shoppingsug. Måste nog säga att hästprylar inte ligger på min prioteringslista just nu precis. Vet massa snyggt jag vill köpa till mig själv. Ska uppdatera min garderob med massa nya kläder och sedan finns det massa saker jag mer eller mindre behöver som jag skulle vilja köpa nu. Ångest för att man inte har ett jobb.....Kunna köpa allt man vill ha osv. 
 
Något jag i alla fall måste priotera just nu är en plånbok. Fick en Tiger of Sweden plånbok men som jag lämnade tillbaka så vi får se vad det blir nu. Tycker den var lite tråkig. Suktar ganska mycket efter en Marc Jacobs eller en Michael kors men vi får se. Kanske det blir en Tiger ändå.
 
Har under dessa hästår lagt ut flera tusen på prylar, spontanshopping och saker jag inte änns behöver egentligen. Nu har jag tappat suget för hästprylar då jag har så otroligt mycket. Mycket roligare att shoppa till sig själv har jag upptäckt ;-)
 
Här är lite smått och gott prylar jag inte tackar nej till.
 
 
 
Michael Kors top
 
Marc by Marc Jacobs klocka! Älskar färgen. Behöver en klocka då jag tröttnat på mina gamla. Har haft en guldfärgad nu och en svart med strass så jag skulle gärna vilja ha en silvrig eller denna roséguld! En klocka är ju något jag skulle behöva! Roséguldiga klockor är så fina!
 
Fina skärp!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: