jrdressyr.blogg.se

2013-02-20
06:38:58

Romme Alpin

Igår var jag, Frida och Emma i Eonne och åkte skidor eftersom vi hade friluftsdag. I början var det lite rangligt eftersom jag bar så jäkla feg och inte vågade lägga trycket i skidan och åka på lite utan jag mes åkte typ hela dagen fram till de sista åken. Då åkte jag röda backarna och även i skogen i några små gupp så jäkla roligt! Längtar tills nästa skidtur, ska försöka fixa egna skidor och utrustning så man kan bli lite bättre på denna sport och åka lite oftare, skulle nog trivas som en skidtjej!

Hade i allafall en super dag med helt grymma människor!

Idag har jag fet träningsvärk i ena armen och behinneinflamation i vänstra benet men det går över någongång...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: