jrdressyr.blogg.se

2013-02-09
21:57:55

Rent spontant
Jag älskar att spurta så snabbt så man knappt orkar andas! Älskar att bara springa det snabbaste jag kan, såklart på ett bra underlag! Jag ÄLSKAR att springa 60 m det snabbaste man kan. Har nog ganska bra steg för det där då jag springer med stora kliv. Är som en häst som bara vill skena på en äng, det är verkligen något jag gillar.
 
Eftersom jag försöker hitta de bästa träningssätten för mig att träna på har jag hittat det nu. Jag kan inte springa pga skada och med tanke på att jag inte har bra förutsättningar för det går det fetbort. PW fungerar utmärkt för mig då jag kan ta stora kliv när jag går- om jag bara vill. Med viljan går allting, likaväl som att allting löser sig. Något jag försöker intala mig själv. Jag skulle klara att springa långt bara jag hade viljan. 
 
Helst av allt önskar jag väl att jag vore bäst i världen på 60 meter, det hade varit något! Önskar ofta hur gärna jag haft en gren jag var riktigt bra på. Bäst helst enkelt! 
 
Ska försöka ta tid på när jag springer 60 meter och sedan jobba för att bli snabbare och snabbare- bara för kul och se om man utvecklats något i snabbhet. Jag menar har man blivit snabbare och snabbare betyder ju det att man blivit bättre och tränat rätt. Intressant tanke.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: