jrdressyr.blogg.se

2013-02-04
21:54:28

Okej här kommer jag igen.....
Nu har jag nog verkligen slagit i huvudet.... Bestämt mig för att vakna 05.00 imorgon för att hinna gå ut och springa innan botkyrka. Ringde Becka innan hon kom till mig att jag ville springa nu innan top model men Becka hade ju ridit nu på kvällen så hon var inte så taggad inför det. Bestämmer nu då utan henne att jag drar med oss på en tur imorgon istället! - suprise!!!
 
Blev väldigt taggad på att gå ut och springa nu på kvällen idag trots allt men ser inte någon tid för det riktigt. Ska jag upp tidigt imorgon så måste vi ju lägga oss i tid också.... suck! Aja jag tar en tur på träningscykeln istället. Alltid något! Man kan ju faktiskt motionera till top model! Ska faktiskt laga mat inför imorgon också (tro det eller ej, jag kan tydligen laga mat) 
 
Nu- på träningscykeln!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: