jrdressyr.blogg.se

2013-02-09
22:25:22

Nytt motto

Bloggen är full av inspiration av träning både från mig och Johanna. Tycker Johanna är så duktig som håller igång med sin diet som även jag försökte mig på en sista gång men tyvärr hoppade av då jag kände att den inte riktigt passade mig eftersom jag vart väldigt trött och hängig då jag vill träna och bygga feta muskler. Men ett stort tack till Johanna som peppat mig hela veckan!

Men jag hoppas bloggen kommer fortsätta hållas igång med mycket träning både av häst och ryttare för att få ut så mycket som möjligt för mig och Johanna samt att ni får något tips då och då kanske? Jag kommer nog främst skriva om min väg till att bli väldigt fitness och min ridutveckling.

Mitt nya tränings motto är i vilket fall:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: