jrdressyr.blogg.se

2013-02-03
09:55:46

Mot larven!
Godmorning! Nu ska jag snart åka ut till La Venza med Beckis! Jag ska rida i ridhuset så det kommer bli massa bilder! Jag är så taggad! Jag är dessutom så otroligt ridsugen och med tanke på att jag inte ridit ordentligt på fler månader får jag väl erkänna att jag inte riktigt kommer ihåg hur hon är att rida- hihi! Nu har hon ju ridits och tränats dessutom så hon kommer vara en helt annan häst än vad jag är van vid. Nu börjar jag nästan bli lite nervös! Kommer sitta på en buss i 1 timme så det kommer bli massa snack med Beckis, love it!
 
När vi kommer hem blir det en bildbomb ikväll och sedan har jag ett inlägg att skriva om planer jag har framöver!
 
See you!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: