jrdressyr.blogg.se

2013-02-09
22:14:00

Klagomål lönar sig!
Som jag skrev för ett tag sedan var jag inte alls nöjd med tandblekningskitet! mejlade de och fick ett snabbt svar med jättebra bemötande som jag verkligen inte väntat mig. Fick bra tips på hur man kan förbättra resultatet och det var bra tips som kan ha fått resultatet dåligt. 
 
Vet inte om jag ska tro på det där följdreglerna man inte ska göra efter blekning. Det står bara att man inte ska äta närmsta timmarna, inte dricka färgad dryck som missfärgar tex rödvin. Står inte så mycket mer man inte får göra så jag kör väl på precis som vanligt antar jag. Kanske ska mejla de och fråga först.
 
Har haft skenan i 15 min idag med de tips jag fick, vet inte om jag kanske inbillade mig lite resultat. Ska köra varje dag nu i alla fall och se. 
 
På tal om lite småfix har jag börjat med ögonfransserum nu, fick det av Rebecka som redan hade en till hemma- supersnällt! Missade att sätta på det igår så jag ska fixa det nu!
 
 
 
Har jag kanske för höga förväntningar?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: