jrdressyr.blogg.se

2013-02-16
20:43:22

Ja vad skulle man göra utan alla sina underbara vänner?
Sitter här med datorn framför tv:n såhär en trevlig söndag Lördagkväll! Mycket som hänt sedan sist jag skrev här! Saker jag kanske tar upp en vacker dag.
 
Lyssnar på spotify med högsta volym framför melodifestivalen! Räknar foderstater och känner mig allmänt pluggis idag. Så mycket tankar, ganska bra tankar! Imorgon är en viktig dag för mig. Vi ska hämta hem min underbara ponny. Jag har tänkt något så otroligt mycket på situationen jag haft just nu men bestämt mig för att ta hem henne nu. Det är dags. Imorgon fm åker vi med transporten mot Ekerö. Jag ska rida där innan vi åker och sedan göra henne hemmastadd och pyssla. Något jag verkligen behöver. En heldag i stallet med lugnet. Imorgon vill jag bara njuta av söndagen och vara glad. Jag vill ha ett leende på läpparna, ett ärligt leende. Hoppas!
 
När vi är hemma med henne kommer jag pyssla en massa, frisera henne! Gå en promenad med Michaela och Maffi. 
 
Ligger efter en massa i skolan men jag får ta det som det kommer. En sak i taget och lösa allting. Skönt att ha vänner som hjälper än i vått och torrt! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: