jrdressyr.blogg.se

2013-02-03
22:31:33

godkväll
Jag lyckas inte bli av med min huvudvärk. Man märker att jag har för mycket att tänka på just nu. Alldeles för mycket för att dela med mig utav tyvärr. Hatar själv när folk skriver på bloggar massa hemlisar man ändå inte vill berätta om. Anledningen till varför jag skrev det är just om ni undrar varför jag har frånvaro från bloggen. Har inte varit en så bra dag nämligen. 
 
På dagens början var jag på ett väldigt bra humör och var världens lyckligaste. Jag och Becka hade en lång pratstund på bussen. Eftersom vi var lite tidiga fick vi vänta på bussen så vi gick in på en konsumaffär. Vi båda gick runt i affären och båda visste nog inte vad vi ville köpa. Vi kom in på prat om sötsaker och hur onyttigt det är och att det är lätt att man köper någon liten chokladbit efter att man haft en jobbig och effektiv stalldag. Hur onyttigt som helst och väldigt onödigt fast det känns bra för stunden.
 
Hur som helst ska både jag och Becka starta ett nytt liv, för min del blir det alltså med mål att gå ner massa kilo. Becka vill ha magrutor ;-) Kan skriva mer imorgon men vi ska köra på dukandieten och inte äta några sötsaker. 
 
Just nu sitter både jag och Becka och kollar resor, får hoppas på en sistaminuten med några tjejor! Hörs imorgon!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: