jrdressyr.blogg.se

2013-02-10
00:10:11

Fullspäckad
Imorgon om 8 timmar kommer jag bege mig ut till La Venza med mamma. Får se om jag kanske övningskör en bit också. Kommer fixa med foder där och gosa en massa. Kanske blir en ridlektion också om vi hinner. Vi får se.
 
Hemma vid 12 och då beger det sig till Hannah och vidare ut mot nynäshamn för att åka till Dolly. Hannah ska hoppa så jag ska kolla in någon bra övning vi kör på. Blir väldigt roligt då jag såg de senast i våras på en pay and jump. Passar min söndag hur som helst.
 
Direkt från stallet till insläppet i mitt stall. Blir en lång dag för mig. Många tankar som ska tänkas igenom. Plugga på kvällen inför en debatt vi har på måndag. Ska debattera för moderaterna...vetintevadjagskaprataomhejdå!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: