jrdressyr.blogg.se

2013-02-04
20:23:18

Fitness life!
Ja idag är snart denna måndag slut, skönt! Tror jag är på bättre humör imorgon när vi har ridning med botkyrka...hoppas jag! Skoldagen rullade på och jag fick inget gjort som vanligt. Satt sista lektionen och bara snackade med Frida och mentorn i  45 min och han glömde nog bort att vi hade lektion. Kul tyckte vi som missade den! Åkte bussen hem, hatar bussar med massa människor på!
 
Usch vad jag softar sönder mina dagar känner jag verkligen. Kom på tanken att stanna kvar i liljeholmen och fika eller något med någon kompis men då kom jag på att jag inte får fika heller...dieten påminner! Ang dieten har det väl gått okej idag. Ätit ägg till frukost, 2 skyr under dagen, 100 g kycklingtärningar, några gram renchips (torkat renkött) och när jag kom hem var jag så otroligt hungrig så jag åt ägg. Nu har jag ätit lite kyckling så nu har jag ätit klart för dagen. I början av dagen var jag inte alls sugen på mat vilket är bra men det är efter skoldagen man är trött och död som man känner hungern. Ja hur man nu kan bli trött av det lilla jag gör i skolan. Jaja skolan rullar på som vanligt och jag har väl tagit ganska lungt med det nu efter de intensiva helgpluggen som blivit. Jag har faktiskt otroligt mycket annat att tänka på just nu så att det har hamnat på sidan.
 
Nu ska jag fixa iordning mitt rum för att Becka kommer till mig ikväll och så åker vi tillsammans till botkyrka imorgon. Vi ska väl kolla på top model och tänka igenom våra mål. Då kan vi skriva våra mål här ikväll och skriva mer utförligt om dieten. Becka ska hjälpa mig med ett läxförhör vi hade på biologin idag. Vi hade läxförhör men eftersom jag och flera andra inte pluggat inför det valde vi att lämna lektionen istället. Nu fick jag det som hemläxa och får dessutom hjälp med den!
 
Nu kom grannarna hit med semlor från deras café!!!!!! FML
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: