jrdressyr.blogg.se

2013-02-09
15:21:58

Det löser sig kompis!
Fick mitt körtillstånd i torsdags! Blev ut och köra direkt! Började lite på gatan fram och tillbaka till vändplan. Blev köring i trafiken bland rödljus och mycket bra träning.
 
Dag 2- Trafikkörning, backa in på grannens uppfart. Körde mer i trafiken och tränade på att starta i uppförsbacke. Vill bara ha rutin i min körning nu och mitt mål är nu kortsiktigt att behärska köringen så bra att jag kan börja köra till stallet. 
 
Dag 3- Övningskörde när jag kom hem från skolan och körde hem Hannah! Träning med ett snäpp svårare med lite större väg. Körde sedan runt i en timme bland massa vägar, fick testa på en bit på stora vägen och sedan körde jag till macken eftersom min pappa behövde byta lampor på bilen. Parkerade in på parkering, backade ut osv. 
 
Idag blir det mer träning, får se om det blir köring med Mamma då. Känner att det finns risk för lite tjaffs då min mamma alltid ska vara så rädd! "Oj akta nu det där" osv. Pappa är lite mer, jaja det löser sig. Det passar mig mycket bättre- Det löser sig alltid! (nästan)
 
Bild: Wohoo!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: