jrdressyr.blogg.se

2013-02-14
17:24:28

Alla <3 dag

Är inte alls min tur dag. Morgonen började så uselt som den bara kunde med först ett växelfel på tåget efter endast 4 stationer för att byta tåg och åka 1 station för att tåget skulle gå sönder vilket resulterade i 1 timmes väntan på tåget = surt. När tåget väl kom igång väntade 2 timmars ytterligare resa ut till praktiken, var framme vid halv 9 då det bara var att sätta igång och jobba. Efter lunch red jag och Johanna på ängen där vi galopperade. Jag på Uritza och Johanna på Ci (Kee). Därefter var det dags att plocka in alla hästar och sedan dra till bussen som vi förövrigt vara nära på att missa. Väl i västerhaninge var tåget någon minut försenad och i centralen stod jag och väntade på rödalinjen i 20 min då den stod still vilket gjorde att jag var tvungen att gå 1 timme till tekniska högskolan där jag får veta att tunnelbanan dragit igång lite smått efter några minuter. Väl i tekniska missade jag roslagsbanan och sitter nu på tåget äntligen.

Får se vad som händer här näst, mina ben håller på att vika sig av utmattning och magen kurrar, skulle inte förvåna mig om roslagsbanan får ett stopp med tanke på min tur med kommunikationsförbindelser idag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: