jrdressyr.blogg.se

2013-02-01
22:54:00

8 saker om mig som ni kanske inte visste?
Jag är livrädd för möss och råttor men skulle nog bli lika rädd för ett marsvin om det levde fritt.
 
Jag brukade alltid sova med radio förut när jag bodde i mitt rum.
 
Jag äter frukost framför vakna med nrj varje morgon, dvs de dagar jag hinner äta frukost.
 
Jag är livrädd för sjögräs/alger. Kan inte bada då och jag brukar få panik när jag väl är i vattnet.
 
Jag inbillar mig mycket och skrämmer upp mig själv i mörkret.
 
Jag är en väldigt stressad person men jag visar inte det alltid för alla och håller det för mig själv. Blir jag sur beror det ofta pga stressen.
 
Jag tröstshoppar ibland........
 
Jag tänker ofta på yolo- you only live once!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: