jrdressyr.blogg.se

2012-12-01
20:44:44

Vilka är vi?
Johanna Ingemarsson heter jag och jag går andra året i realgymnasiets naturbruksprogram med inriktning häst. Eftersom det är hästinriktning innebär det väldigt mycket häst för min del och jag rider ungefär 10/ridpass vecka så ni kommer få läsa mycket om även andra hästar än La Venza.
 
La Venza är en svensk ridponny, kraftig sådan! Vi har under våra två år tillsammans gått igenom mycket, både lyckliga och jobbiga perioder men allt arbete har gått framåt. Kan inte änns föreställa mig att hon sett ut som hon gjorde i början av vår tid. I bloggen här kommer ni får läsa om mitt vardagsliv tillsammans med hästarna och framförallt mina träningar och tävlingar framåt med La Venza.
 
Tillsammans med Rebecka kommer jag försöka få fram en intressant blogg med mycket utav allt. Detta blir intressant!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: