jrdressyr.blogg.se

2012-12-01
22:10:13

Min shopping i globen hitils :-)
Jag tänkte att jag kunde skriva en liten lista på vad jag köpt och lite bilder men sedan kommer det självklart mer utförligt imorgon hade jag tänkt!
 
Orange Schockemöhleväst!
Kinsland ridhandskar
Swarovskipannband 2-rader SVART
Swarovskipannband 2-rader GULD
Blått strasspannband
Equiline huva bling bling svart
Hv polo ridbyxor
Kingslandridbyxor helskodda
Kingslandtröja
Blåa benlindor
Lila longerlina
Vinterridhandskar
Blått innetäcke 200g med mystyg i manken
Brunt halvhals innetäcke
Transportbenskydd (Börjes) Ingen idé att köpa märkesskydd till henne eftersom hon tar sönder de.
Svarta damasker
Nummelappar
Bruna, Orange och ljusblå benlindor att ha till slit och släng ( Börjes)
Stubben smörjfett

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: